Alla inlägg den 2 december 2010

Av Camilla - 2 december 2010 09:37

Snodde denna från en annans blogg, en kul grej att blogga varje dag om, en presentation om mej själv  *S*


Dag 1. Presentera mig själv
Dag 2. Min första kärlek
Dag 3. Mina föräldrar
Dag 4. Det här åt jag idag
Dag 5. Vad är kärlek?
Dag 6. Min dag
Dag 7. Min bästa vän
Dag 8. Ett ögonblick
Dag 9. Min tro
Dag 10. Det här hade jag på mig idag
Dag 11. Mina syskon
Dag 12. I min handväska
Dag 13. Den här veckan
Dag 14. Vad hade jag på mig idag?
Dag 15. Mina drömmar
Dag 16. Min första kyss
Dag 17. Mitt favoritminne
Dag 18. Min favoritfödelsedag
Dag 19. Detta ångrar jag
Dag 20. Den här månaden
Dag 21. Ett annat ögonblick
Dag 22. Det här upprör mig
Dag 23. Det här får mig att må bättre
Dag 24. Det här får mig att gråta
Dag 25. En första
Dag 26. Mina rädslor
Dag 27. Min favoritplats
Dag 28. Det här saknar jag
Dag 29. Mina ambitioner
Dag 30. Ett sista ögonblick

Av Camilla - 2 december 2010 08:16

var det som fick mej att vakna tidigt idag, drömde att det var löss överallt, i håret o på kroppen och dom kunde dessutom flyga kortare sträckor, jag tyckte det var så satans drygt att tänka på allt som skulle tvättas, då båda tvättkorgarna är fulla (vilket dom är) och det var svårt att få i medlet i håret för dom flög runt hela tiden... Äckligt!!

När jag vaknat och gosat med hundarna en stund kom jag att tänka på en annan snuskig grej, en dröm som var kopplad till verkligheten på ett sätt, fast jag sov...

Jag hade en lägenhet på nedre botten, och denna natt hade första snön fallit, jag sov gott i min säng men drömde om mina födelsemärken på kroppen, vilka som eventuellt var farliga och så... Så jag höll på att känna på dom, för i drömmen upptäckte man då om dom var farliga eller inte!! Så jag har fingertopparna på min bara mage och känner på "födelsemärkerna" med cirklande rörelser och det känns som dom sitter löst, dom följer med liksom....Jag vaknar och tycker det är underligt och undrar vad det är under mina fingrar, det kliar och kittlar obehagligt på flera ställen på kroppen, jag slänger av mej tänket och upptäcker att hela sängen och hela jag, inklusive mitt hår är FULLT av myror, det är såna dom jag rullat runt på magen hahaa....Nja jag tyckte inte det var roligt, utan jävligt äckligt, duchade rätt länge och gick inte till sängs mer den natten....


Jag är faschinerad av drömmar...


Ska nog somna om tror jag, när jag väl fått ner kaffet i den svullna onda halsen....


Ha en bra dag//Camilla

Ovido - Quiz & Flashcards