Alla inlägg den 23 april 2011

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S*

Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver jag tiden med diverse datagrejs....så kul att blippa på tangenterna igen jue!!


Är på en tripp till Borlänge under påsk, ska skriva kontrakt på en lägenhet på tisdag, har fått sommarjobb där jag sökte, har varit en turbulent tid som dock börjar lugna ner sej en smula....allt faller på plats, eller en del iallafall   


Sista april går flyttlasset hitåt, min rara bror hjälper mej från Uppsala   

Är himlans tacksam över hissen på nya stället!! Tror vi kommer uppskatta den grymt mycket!!


Ikväll blire fest, utgång & skaka rumpa på gamla haket med syrran... Ska bli såå skönt, dansa bort lite överskottsenergi!! Känner mej som en duracellkanin...


Glad Påsk alla godingar   

Ovido - Quiz & Flashcards