Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Härliga söndag 1:a advent

Av Camilla - 28 november 2010 21:43

Snart e de jul igen, veckorna bara flyger förbi och det känns som jag ligger mer efter än vanligt :) Jag fixade då till adventsgrejset i tid iallafall och det trodde jag inte!! Har varit klen hela veckan, förkyld med feber ont i halsen o öronen, nu är det endast ont i halsen och hosta, så det går ju framåt...


Åkte på kryssning på torsdagkväll, rockig sådan, jag rockade mest i hytten, har nog inte vilat och sovit så mycket i en hytt tidigare. Jag kunde äta lite buffe...som kom i retur en stund efter då magen inte var riktigt som den skulle...meeeen trots det var det trevligt att träffa goa människor och få ett miljöombyte ;)) Och Evergrey är kanon live, det var enda bandet jag såg!!


Idag har vi varit på Lidingö, 3 års kalasat hela em, det var skoj, men jobbigt väglag, jag är toknervös när det är så mycket bilar, snö, halt och så många filer!! Djiises säger jag bara, hjärtat i halsgropen hela tiden, skulle aldrig palla med att bo så jag måste åka där jämt....nä en bred fil räcker jue *S* och idag var det inte ens jag som körde!!



 Hämtade hem en sjuk dotter vid tåget ikväll, feber, ont i halsen, öronen och hosta...så det är inte bara jag som sjukar mej i familjen...


Imorgon blir det iallafall jobb...det finns ju alvedon så man kan bedöva halsen lite emellanåt :) Undrar hur många askar vi har gjort slut på denna höst, törs inte ens gissa!! Blir avvänjning, inläggning efter jul hahaa...


Det är väl dags att shoppa julklappar också, har bara köpt en än så länge, alltid något.

Ska boka decembers alla tågbiljetter också, om jag skriver det här kanske jag kommer ihåg det också :) Är väl fler än vi som ska tåga i december och runt jul skulle jag tro...


Ja nu har jag skrivit av mej lite igen då...gör det du med, det finns en "gästbok" att kladda i här...varsågod, buss på bara!!!


Nu ska jag kolla film, tror det blev Ironman2 idag...jag somnar väl som vanligt...godnatt alla rara   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Ovido - Quiz & Flashcards