Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej...

Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...


Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känner harmoni för första gången någonsin tror jag, i att vara själv.


Går bra med vikten, den går neråt, sakta men ändock neråt, mäter mej lite ibland också och det ser också bra ut *L*

Köpte faktiskt ett skärp för ett par månader sedan, och nu är det dags för ett nytt, ett kortare :))


Ja nu ska ni ju inte tro att jag blivit såååå jäkla slim!!! Det kanske lät så....

Men sedan jul är det 14 kilo lättare för mina fötter att vandra runt... Alltid något :)


Jag är nöjd glad och lycklig, och det är ju det enda viktiga   


//Camilla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards